Saturday, January 24, 2015

Emir is 8 - Foodie food di Chill*X

Perkara pertama saya belajar, kalau nak hidang orang makan mesti tip top. :) I will make sure that my guests are full once they leave my house / event. Mak saya lah tu ajar.. mak saya tak pernah biarkan tetamu keluar dengan makan ringan-ringan.. so not her.. kalau 10 orang datang, kalau 10 kali dia kene masak, dia masaklah..

Tapi i idok ler masak :p

Chill*X di TGV ni adalah satu-satunya cafe dalam TGV. Saya dapat hall je, food kene bayau sendiri.. 



Ini antara menu-menu yang saya pilih. Saya pilih Chicken Meatball Spaghetti with Tomato Sauce, pilih chicken sebab ada kawan Emir non-Muslim yang tak boleh makan beef. 


Mini sausages


Deep fried fish fingers



Lemongrass Samosa

Fruit tartlets


Mesti ada yang perasan mak ayah saya tak datang. Yes, mereka tak datang. Baba malas nak tengok wayang :) which i understood la kan, kat rumah pun baba n mama tak tengok TV.. Tapi Mama pagi-pagi dah masakkan nasi goreng dan suruh saya hidang untuk tetamu.. 


Ini adalah staff staff di situ.


dan ini adalah Chef yang baik hati dan sangat supportive. Makanan semua sedap dan i sangat puas hati.. Alhamdulillah.. 


Untuk rujukan, harga per pax RM30, minimum kene 40 orang.. exclusive tax

1 comment:

  1. mknn memang sgt sedap..siyes puas ati. tq sbb invite me & kids :) epi besday once again to emir :)

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez