Sunday, January 11, 2015

Bisnes seperti biasa... :)

Kalau bercuti, walau ke mana-mana sahaja, insyaAllah saya akan bawa sedikit barangan (yang biasa orang order untuk dibawa bersama). Jadi masa saya pergi ke Kuala Selangor tu saya bawalah beberapa set bersalin, few Tanamera products and sedikit Nona Roguy.

To be honest, I'm more into Tanamera now rather tha other brands....

Jadi masa ke sana, kebetulan bercuti masa weekdays, jadi Alhamdulillah dapat few orders dan kebetulan lagi, ada barangan yang memang saya bawa dan terus la saya decide nak pos terus. Actually i jarang pun simpan order sebab selalunya i have ready stock.. 

So pergilah saya ke Pejabat Pos Kuala Selangor yang kebetulan dekat je dengan de Palma..


I pergi dua kali, satu pagi dan satu petang. Alhamdulillah licin set bersalin i, tak penat laa mengangkut dari KL ... masa pergi pagi tak ramai orang, tapi masa pergi petang tu.. adehh, ramai nyer orang dan sebesar-besar pejabat Pos ni takde lah pulak disediakan kaunter khas untuk pos barang Poslaju. tunggu-tunggu sampai Emir tertido lah.. 


Apa pun bersyukur dengan rezeki yang ada... kire ini pun antara how i spent my holiday in Kuala Selangor

2 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez