Saturday, March 20, 2010

and Today

  1. Emir jatuh katil, errr sorrylaa, anak saya ter di ajar pakai air cond, so bile mai tidoq rumah atok neneknyer tak de aircon, macam cacing kepanasan. Mula-mula pusing-pusing, rengek rengek, boleh la layan lagi, tapi sebab mak dia dah ngantuk, so tak de la amik pusing.. Sekali huhu,, terjatuh.. Emir still tido, harap-harap tak de ape-ape.
  2. Patutnya hari ni panjat bukit dengan Emran, tapi saya cancel sebab nak kene buat further medical check up. Harap-harap khabarannyer tak menakutkan saya. InsyaAllah.. (ya, sangat takut)
  3. Bangun pagi, kaki cramp.. sakit nyer.. 
  4. biaselah asal hari Sabtu je saya akan habiskan mase untuk Malaysia Giveaway and masuk segala macam contest, huhu, anyway, saya baru je menang Tupperware!! Suke!! Tau tak.. setakat ni collection Tupperware yang ade kat rumah mira tu semua menang dari Contest huhuh.. Gile kemut nak beli Tupperware pakai duit sendiri kekekeke
  5. Macam nak plan pergi Motherhood Expo tak pun pi Hot Air Balloon kat Putrajaya. Tapi nak tengok dulu ape result medical check up saya. Saya takut ia terdown kan semangat saya.
Sekian terima kasih..



   

2 comments:

  1. mira, selagi emir tak muntah takpe..
    medical check up nape mira??/ Insyaallah semuanya akan baik2 je..

    ReplyDelete
  2. tu lah Alhamdulillah tak muntah... medical check up sebab mmm nanti i cerite yer.. tapi tak pergi lagi sebab terlupe bawak referral letter

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez