Tuesday, October 08, 2013

Winning entry: Marina Sutera Harbour Beach Resort Sabah

Baiklah, this event happened in August 2013 :) I was one of the winners for Merdeka Photo Contest organized by Marina Sutera Harbor Beach Resort. Alhamdulillah dapat tempat ketiga. Contest was first based on judges choice, then to choose the top 3, jadi voting contest pulak. I was not aware during the voting period, kalau aware pun, I kurang berminat. So, Alhamdulillah, dalam tak tahu tu dapat jugak lah tempat no 3 :)

dan first time juga prize giving ceremony was held outside KL. iaitu di Sabah. manalah saya ada sedara mara di Sabah kan, jenuh jugalah saya berFB tanya ada sapa yang boleh tolong saya ambilkan hadiah. Akhirnya, nasib housemate kepada adik saya, Julie yang memang berasal dari KK, dan juga masa tu ada di KK, boleh tolong saya ambilkan hadiah bersama ibunya. :) Terima kasih ya Julie dan Auntie.

Julie kata, mula-mula of coslah makan dulu!


Lepas tu baru ada upacara penyampaian hadiah.. :) 


Dan ini gambar beramai-ramai.. :) 


Hadiah yang saya terima adalah

1. Voucher makan bernilai RM150 di Spice Island Restaurant untuk dua orang
2. Voucher bowling untuk dua game di The Striker's Bowl


Memandangkan saya tidak ada plan untuk ke Sabah, jadi saya ingin jual voucher ni..was thinking about RM70-RM80. Kalau ada yang berminat boleh tinggalkan comment di bawah ini. jangan risau sebab saya tak publish.

*Alhamdulillah

3 comments:

  1. jauhnye..ke Sabah,kalo dkt2 mesti ramai yg nak....blogwalking,nice blog...
    jom tukar2 link and follow blog saya..;)

    http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tahniah Mira. Hmmm kalau dekat ok gak nak beli pun. Ni jauh kemain....

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez