Monday, October 14, 2013

BIG winning: Digi Raya Story Contest

and this BIG winning is from Instagram contest.

Did i tell you that now I'm so into Instagram :) Upload merepek je tapi seronok.. dan Alhamdulillah ini adalah yang terindah.. 

Digi organized Raya Story contest where all contestants have to share their Raya story.. Alhamdulillah, cerita Cermin ajaib saya ni memang dari tahun ke tahun memberi rezeki kepada saya sekeluarga.. Lagipun bukan cerita yang dibuat-buat, memang cerita saya dari tahun ke tahun..


dan semalam sebuah Samsung Galaxy Tab 8.9 telah selamat sampai ke tangan saya. Kene ambil di Digi KLCC


Memandangkan Hubby dah ada Samsung Tab, insyaAllah Galaxy Tab ni akan bertukar tuan tidak lama lagi.. Tak jauh mana pun.. ayah saya insyaAllah..

Alhamdulillah

4 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez