Wednesday, October 23, 2013

Big Winning: OldTown #Goodtimes contest

Alhamdulillah menang lagi..

Saya pun tak sangka. Another contest yang tak memerlukan apa-apa pembelian, hanya perlu berkongsi cerita mengenai GoodTimes dalam kehidupan kita. Contest submission was via Facebook. saya hantar satu entry je pun.. 

dan sejujurnya, saya betul-betul dah lupe dah yang saya masuk contest ni.. :D Bila dapat call kata saya menang consolation prize, jenuh saya Google cari nama contest ni.. bila jumpa baru teringat apa yang saya hantar..



dan hati terus berkata.....

"alaaa nak pergi Mauritius"

Mungkin tak dapat sebab my other half is not holding a passport, kang Allah bagi i menang kang, dah muke i masam busuk sebab ada orang takkan pergi.. :)

Kalau ikut dalam contest, consolation prize akan dapat Digital Frame, tapi pihak OldTown amat berbesar hati untuk tukar Digital frame ke...

IPAD MINI!!

Lagi i suke. SERIOUS!!

Rasa kelakar pun ada, sebab memang nak pergi Tioman insyaAllah hujung minggu ni, sekali menang contest yang berkaitan dengan Tioman jugak..

and its a true story :)


Sorrylah asyik letak gambar yang sama je.. ikutkan banyak je gambar kiterang pergi Honeymoon yang saya letak dalam blog, tapi masa tu encik husband konon ada server lain, semua dia letak gambar dalam tu, sekali bila dah tak renew server tu.. server pun dah tak exist lagi.. dan gambar pun berlalu pergi :)

Alhamdulillah

5 comments:

  1. Congrats mira!
    Citer tu mmg best :)

    ReplyDelete
  2. waaa..best2!!!gmbr hanimun manyak onggg tuuu

    ReplyDelete
  3. Mira, sweet sangat cerita u. Menyentuh hati i dan dah tentu menyentuh hati judges....

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez