Sunday, January 06, 2013

Back to School Photo Contest


Ingin join contest ini di saat-saat akhir dan saya mempertaruhkan gambar ini..



Ya saya tahu memang gambar ni nampak biasa sangat, kalau nak jual memang tak laku, tapi gambar ni sangat istimewa sebab 

1. ini adalah gambar anak saya (anak saya yang paling hujung tunjuk peace) semasa hari pertama persekolahan dan ini adalah pengalaman pertama anak saya makan di kantin

2. Masa makan di kantin, anak saya makan bersama dua lagi rakannya di tadika.

3. Anak saya bersama Irfan (duduk di tengah-tengah) berada di dalam satu kelas, tetapi Ian (rakan yang berbotol air biru) berada di berlainan kelas.

4. Anak saya dan Irfan masa tu mencari ke hulu ke hilir mencari kelibat Ian, dan mereka tak makan langsung sampailah Ian keluar dari kelas. and when they saw Ian, both of them shouted -- jerit kegembiraan .. macam kita yang dah lama tak jumpa kawan baik kita. yes, kami ibu bapa yang memang dah berkawan sejak zaman mereka tadika memang sangat touched dengan "peristiwa" itu.

5. FYI, both of them berada di tadika yang sama semenjak umur mereka 2 setengah tahun.. jadi memang persahabatan tu dah lama..

6. Harap mereka menjadi rakan baik sehingga mereka besar kelak

Quote dari penganjur contest...


"This contest is open to all bloggers who have children under 12 years of the date of entry. During the contest period, share a unique photo of your child dressed in an outfit for school, and you could win total prizes RM100! Briefly tell me what your photo is (such as a paragraph about the photo) in your entry.

Terms and Conditions: 
1. Be a follower of www.eqbalzack.com
2. To enter, participants have to register and provide relevant particulars needed. CLICK HERE!
3. Come back here and leave your permalink (URL) entry in the comment box.
4. Opening date: 25 December 2012
    Closing date and time: 6 January 2013 (11:59 pm)
    Results: 11 January 2013 (10:00 am)"



5 comments:

  1. Good luck...huhuhu terlambat untuj join

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Tahniah! Entry ni memenangi hadiah utama utk contest "Back to School". Di harapkan dapat send maklumat menggunakan CONTACT FORM di blog saya asap. Terima kasih

    -eqbalzack-

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez