Tuesday, May 06, 2014

CocoDamia ke 100


Alhamdulillah walaupun berdikit-dikit, dengan izinNya dan dengan bantuan rakan-rakan juga akhirnya inilah CocoDamia yang ke100 yang berjaya saya jual. FYI saya bermula berniaga CocoDamia dari April 2013. kire setahun jugalah baru nak lepas 100 :)


Saya jujurnya dah melalui macam-macam cabang perniagaan kecil-kecilan tapi dengan CocoDamia ni banyak sungguh challengenya. Apapun ceritanya, jujur CocoDamia ni sangat sedap. For those who enjoy, almond, cornflakes, chocolates and many more in one meal, this will be the perfect choice. Plus it comes with Lubanah. Not many people knows about the benefit of Lubanah :) to cut it short, ia adalah satu bahan makanan untuk mengelakkan penyakit lupa. 

Kalau ada yang berminat untuk mendapatkan CocoDamia ini boleh contact saya di mummymer(a)gmail.com atau tinggalkan no telefon anda di bahagian komen, nanti saya message balik. Satu set CocoDamia ini berharga RM49.

Alhamdulillah.

3 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez