Sunday, December 29, 2013

Singapore - Day 3 - Part 4 - Swimming with the dolphins

Ini adalah highlight of the event. Emir dari hari pertama berlatih di sini, the real trainer sentiasa ingatkan Emir tentang reward yang Emir akan datang kalau dia dapat perform dengan baik di depan crowd. Dan Emir sendiri macam kene ulat gigit, tetiap hari akan tanya "when can I swim with the dolphins"

Jadinya selepas show, trainer tu kata Emir "qualified" untuk swim dengan dolphins memandangkan Emir dapat buat dengan baik during the show. So tergedik lah dia :)


Untuk i, yang ini adalah pengalaman yang paling berharga untuk Emir, a very unique experience that not everyone is lucky enough to get this opportunity. I yang teman dia dalam 3 hari tu pun not even had a chance to touch or at least dapat duduk di gigi air pool tu.. takde babe.. 

Jadi bila Emir dapat main dan mandi dengan dolphins tu.. for whatever reasons.. i terus cakap dalam hati "bertuahnya Emir".. just because I won this Tiger Biskuat contest. That's the reason i lagi semangat nak masuk contest especially rewardnya dapat dikongsi dengan anak I. Dua trainers turun masuk pool untuk make sure Emir is safe dan dua dolphins dikeluarkan untuk Emir berenang bersama Emir. Hai.. anak..  rezeki kamu.. 

Emir pulak. honestly lepas swim with the dolphins.. especially lepas dia dapat ride with the dolphins.. terus dia keluar pool tu and keep repeating "ITS AWESOME" seribu kali kot dia ulang bende yang sama.. and due to that, memang hari tu Emir in a good mood, padahal hari ni considered hari paling penat juga untuk Emir.

dan honsetly i sendiri pun rasa ini lah aktiviti paling-paling bermakna untuk Emir..

Enjoy the pictures  ya.
















4 comments:

  1. Waaaaaaaa ini sudah sgt special... Bertuahnya emir

    ReplyDelete
  2. salam kenal...
    sronoknyerr dpt pegi s'pore
    kami pon ada plan tp nk tgu anak2 besar ckit, baru best nk jln2 kan :)
    salam kenal skali lagi & I polo U

    ReplyDelete
  3. kak.. mmg bertuahnya emir.. nanti akak buat photobook tau kak.. pastu cuci pic dan frame.. bukan semua org dpt peluang ni..

    ReplyDelete
  4. gugel pasal singapore..masuk sini...bagus nya...saya suker since nak pergi dalam mase terdekat ni kan..insyaa Allah...mekaseh perkongsian info menarik.. :)

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez