Friday, August 07, 2015

Suasana Riang Raya di Kemensah Edisi 2015

Dah lama En suami tak keluarkan DSLR. Tapi sebab tahun ni phone yang available semuanya gambar al cantik al lawa (read: opposite) agaknya dia dah tak tahan, tu yang dia keluarkan balik camera dia.. :) 

Seronok juga, adik-adik i pun seronok .. ye laa ade la gambar lawa sikit..

Mari kite start tengok gambar-gambar yang i upload.. gambarnye banyakkkkk, i pilih-pilih je, itupun ambik masa, sebab laptop i tak de software conversion from RAW to JPG.. as a note, i convert at Zamzar's website.. kene gagahkan diri download online.. bertabahlah jugak sebab hubby i ni satu gambar dia letak 27MB . as of now banyak ni saje.. 

akan diupload untuk kenang-kenagan masa hadapan..

Ini gambar di Kemensah, raya ketiga baru ambil. semuanya sanggup pakai baju balik untuk ambik gambar. 

Takpe kite start with adik i dulu Cikyah.. or Ainun.. sebab dia siap paling awal siap so dia jadi test subject husband i..


anak sedara i ni outdoor person, sentiasa bersedia especially kalau ada outdoor activity.


Adik kepada Zubair. Asmaa.... gerammmmm kan


Buah jantung i ni. Different in personality but of cos compliment each other. Alhamdulillah dapat merasa lagi kasih sayang dari mereka berdua.. 

Ibu dan ayah saya


Again Cik yah.. i tak tau kenapa i banyak upload gambar dia :D


Orang baru dalam family kami. Wan Sara Nadhira anak Saffuan dan Syazreen, masa ni belum 44 hari pun..


Gambar beramai-ramai. If you note, Saffuan and syazreen takde sebab bagi anak tido.. kiterang terpaksalah menjalankan aktiviti gambar sebelum  masing-masing hilang mood


Seronok tengok keluarga yang makin berkembang


adik beradik perempuan saya.. cikyah je spoil gambar sebab tutup mata.. kalau tak perfect dah gambar ni


Saya dan anak saya yang decide tak nak pakai songkok nak pakai snow cap.. boleh lah


Keluarga kecik saya  bersama ibu bapa saya


Keluarga Jiji & Akhir. Zubair tu dia tak mau ambil gambar kalau kucing tu tak masuk gambar :D  Alkisahnya kucing tu tersangkut dalam kerete, alih-alih, kami pun dah terbela..


Ainaa.. insyaAllah kalau tak de aral melintang, ini adalah tahun terakhir dia beraya sebagai orang bujang


Punyalah lama download.. dapat banyak ni je :) 

Apa pun inilah sikit2 Syawal 2015 kami

4 comments:

  1. Something is better than nothing ;)

    ReplyDelete
  2. Salam kenal, Selamat Hari Raya...anyway saya blogwalking kt sini...jemput singgah kt blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. :)

    ReplyDelete
  3. Salam kenal, Selamat Hari Raya...anyway saya blogwalking kt sini...jemput singgah kt blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. :)

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez