Thursday, November 06, 2008

Happy Birthday Cik Yah



Anak yang kelima, dilahirkan pada 5 November 1991 di Klinik Sambhi Kuala Lumpur pada Hari Deepavali. Diberi nama Wan Ainun Bahirah Wan Mohd Salleh. Sekarang sudah berusia 17 tahun.



Sangat teliti, disenangi oleh ramai orang, kecil orangnya dan paling alim di dalam keluarga. :) Tetapi dia juga merupakan yang paling degil sekali. Nampak je kecik. Emir memanggilnya Cik yah memandangkan lame sangat nak set name, last last emir pun ikut jer ape yang didengar. Paling banyak name gelaran. Ainun, Yah, Cik Yah dan Cipot..



Selamat Hari Lahir. Moga buat SPM dengan baik.



Oh ya, Emir makin pandai mengarrange kan sambutan birthday kecil-kecilan. Dia sibuk untuk membuka kotak kek, bukak candles yang masih berbalut dalam plastik. Susun candles di atas kek. Oh ya, dia juga tahu bahawa api hendaklan dibuka oleh orang tua. Emir memberikan lighter itu kepada kami.



Acara meniup sudah tentu pass dekat dia. Banyak sunggug perisa tambahan di atas kek. Tak tau? air liur :p Tapi semua orang kate kek masih sedap. kahkahkah.. :p Semua candles berjaya ditiupkan oleh Emir. Lepas itu, dia secara automatik terus mengeluarkan candles dari kek, diletaknyer ke tepi, dan sibuk nak potong kek. Susah jugak nak tarik pisau pada dia.



Lepas kek dipotong, Emir lah yang mengagihkan-agihkan kek untuk diberikan kepada semua orang. Emir makan dengan enak sekali..

Ya, saya percaya, semua adalah hasil memerhati birthday party yang diadakan di sekolah.

dan ya, anak saya dah besar..

4 comments:

  1. femes pulak klinik sambhi ni.. my sis & i serta few of our cousins pun lahir kat situ..once upon a time yetak.

    My anak buah pun cam Emir. So used going to bday parties.. tang lagu bday mmg hafal sangat, tiup lilin jgan ckp la! But ur kid lagi power hahaha..

    ReplyDelete
  2. yeah, dulu i think everywhere is sambhi klinik.. :) mak i kate dulu private clinic yang popular sebelum zaman2 pantai gleneagles ampang puteri sambhi laa .. and yes. budak2 sekarang moden :)

    ReplyDelete
  3. That's why I lagi percaya anak dijaga dan diasuh kat taska, berbanding bibik yang jaga, or atuk dia yang jaga, or hantar ke rumah orang. Glad that Mira found it proven!

    ReplyDelete
  4. emir is so cute! anyway salam perkenalan..my first time here..heheh

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez