Tuesday, September 17, 2013

Winning entry: Bella contest

Menang contest dah lama, update pun ambik masa. Itulah saya.

Alhamdulillah, sekarang ni focus saya adalah masuk contest online. Orang kate kembali kepada asal. Saya memang dari dulu hanya masuk contest online sampailah tahun 2011, baru berjinak-jinak masuk contest offline. Contest online ni pun ada kepuasan tersendiri, paling saya suke sebab bile kite tekan button submit, memang insyaAllah 99% akan terus sampai ke organizer. Kalau contest offline, kite kene ambil kire posmen punye masa. Lagi satu majority contest online tak payah keluarkan satu sen pun.

Tapi satu je lah, contest online ni hadiah dia tak de lah segah contest offline. Biasa-biasa gitu. :) Apapun, jangan lupe, dari contest online jugak lah saya berpeluang ke Hollywood :D

Ramai tanye kenapa tak bercontest offline? Jawapan saya, “tiada jawapan”. Malas pun ada, tak de mood pun ada. Pendek kata malas lah, tapi bila tengok kawan-kawan menang macam-macam, semangat kobar-kobar pulak. Tapi kobar-kobar pun tak tersampai nak pegang contest form dan pen untuk isi (macam mana tu?) .. Kadang-kadang dah siap beli POP (proof of purchase) tapi last-last tak hantar ..

So ini adalah contest yang saya menang dari Instagram – Bella contest. Masa ni memang target nak dapat Tefal ni, I kan penggemar Tefal, Kuali pun nak Tefal jugak haha.. sampai dah buruk Tefal tu still tenyeh nak  gune lagi. Jadi bila menang dapat Tefal syiokk u..

Cuma bab nak redeem hadiah kat Sri Pentas penuh seksaan dan dugaan huhu.. tak pelah , janji dah dapat.

Apa pun, saya dapat 2 Tefal, satu pan Tefal yang besar, satu lagi yang comel.. Yang besar tu memang saya gune, tapi yang kecik tu kemungkinan besar saya tak gune. Jadi macam nak letgo.. detail nanti saya letak ye. Nanti saya check harga pasaran berapa lepas tu saya letak berapa nak jual ok. Dalam kepala nak jual RM30 je tak termasuk postage. Let me check first. Kang takut murah bebenor pulak :p

Alhamdulillah.



1 comment:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez