Wednesday, September 11, 2013

Blogging event: Philips myBuddy soft launch

Fakta

Royal Philips di Belanda adalah syarikat yang memberi tumpuan kepada memperbaiki kehidupan rakyat melalui inovasi yang bermakna dalam bidang Kesihatan, Gaya Hidup Pengguna dan Lampu. Beribu pejabat di Belanda, Philips mencatatkan jualan sebanyak EUR 24.8 bilion pada tahun 2012 dan mempunyai kira-kira 118,000 pekerja dengan jualan dan perkhidmatan di lebih daripada 100 buah negara. Syarikat ini adalah pemimpin dalam penjagaan jantung, penjagaan akut dan penjagaan kesihatan di rumah, penyelesaian pencahayaan jimat tenaga dan aplikasi lampu baru, serta pencukuran dan perapian lelaki, rumah dan hiburan mudah alih dan penjagaan kesihatan oral

Lokasi

Saya telah diundang dari pihak Philips sebagai blogger jemputan untuk membuat review mengenai produk keluaran terbaru dari Philips untuk kanak-kanak iaitu myBuddy di Ozmosis Health & Day Spa di Bangsar (special thanks to Winnie for the invitation).

Nak jadikan cerita, saya minggu lepas bercuti di Prince Hotel, dan checkout pada hari Ahad, disebabkan saya nak Papa and Emir enjoy kemudahan di Prince Hotel semaksimum mungkin (plus i requested for late checkout), so I volunteered myself to call a cab. and yes..later i found out it was not an easy job since all taxi drivers refused to send me straight to Bangsar. 

The event scheduled to start at 11am and 10.30 am i was still waiting for a red metered taxi. So, with no choice, terpaksalah experienced naik blue taxi yang sedia menanti dan mengajak i naik dari mula i tunggu taxi.

Tak sangka pula, dalam kekalutan tu, we were first to arrive at the event (together with my Bff - Ayu)




Dalam spa ni, di mana-mana nampak myBuddy. Serious cute! At first glance, you can mistakenly says that it is a soft toy rather than a table lamp for kids. 


and yes, can you spot  myBuddy softtoy? btw, dah namanya buat dekat spa, minuman semua pun very healthy - ive tried lemongrass tea. Best jugak rasanya



Philips invited 6 bloggers to review this product and I am lucky to be part of it. 



The event

Kami diberikan penerangan tentang produk oleh wakil Philips.




dan juga dari pengguna (parents) yang telah menggunakan myBuddy.


Paling best, Philips treated us very well!! Yes, they allocate sometime for us for pampering session. Best gile!! ok, how should i describe? :) and we got to choose 2 (dua /two) treatment!! kalau tak malu dah lama dah buat lompat bintang.. 

Tengoklah Ayu masa ni tengah sibuk nak pilih. Tapi kiterang pilih bende yang sama je. Body massage and Facial massage!!



Sempat lah i tido dalam 30 minit masa tengah urut badan.. best tu.. nak nak i ambik yang relaxation punya..


Not only that, lepas dah habis bersuka ria, dapat makan pulak..


Nasib Emir pun baik, event habis dalam pukul 1 lebih, so masa tu dah check out dan sempatlah dia menjamah sikit makanan yang best.. Siap tapau tu :)


dan tengoklah muka-muka happy kami lepas dah spa dah perut dah kenyang :D







THANKS A LOT PHILIPS!!!


2 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez