Friday, March 14, 2014

14 March 2014 - Officially introducing www.momfirststep.lot.my

Alhamdulillah.. i diberikan kesempatan oleh Allah s.w.t untuk merasai kenikmatan berada di angka 32. Yer orang kata masih muda tapi saya rasa bila umur berganjak, macam takut juga.. cukup ke amalan saya yang tak seberapa ni.. boleh ke saya dapat syurga dariNya..

itu selalu je  main-main dalam fikiran i..

terima kasih kerana ramai lagi yang masih boleh wish saya happy birthday. Sesungguhnya rasa dihargai.. :) Alhamdulillah juga dikelilingi oleh orang-orang yang baik dalam kehidupan saya.. Suami yang sayang gile dengan saya.. he is romantic in his own way.. :) akhirnya akhirnya.. husband setuju untuk buat passport... he knows i love traveling.. tapi saja tau... takpelah.. janji dia dah nak buat..

Mama saya, Baba saya, Mak saya, adik beradik saya, adik beradik in laws yang tak pernah pun menyusahkan saya. Kalau dalam in laws saya, i always feel im the youngest.. best jugak jadi anak-anak kecik ni.. :) kalau belah saya memang jadi kakak sulung lah.. 

anak saya Emir.. he is soo sweet..  he bought me Nestle Bliss. (air feveret saya) and letak dalam fridge.. so semalam before 12, husband tuangkan saya air.. air Bliss tu lah.. Emir terus sedih.. dia kata.. Nestle Bliss tu is a surprise birthday present dari dia untuk saya.. dia nak bagi kat i pukul 12 malam, tapi dah tak sempat sebab Papa dia tak sengaja dah bukak air tu dan bagi dekat i.. :)

Sedara-mara dan kawan-kawan.. Alhamdulillah.. 

Ok di kesempatan ini i would love to share what i have been up to for the past few weeks, in between my tight schedule.. Akhirnya dapatlah saya ada my really online store..

Introducing..



tapi jujurnya banyak lagi orang order offline hehe.. senang kot sebab kalau nak order pada sini, nak kene log in dulu lah, sign in dulu lah.. 

website ni lebih kepada untuk jual barang-barang keperluan ibu nak beranak.. thats my main priority.. i engaged a lot of supplier to work with me dan Alhamdulillah semuanya bagi kerjasama yang baik.. Cuma target saya lepas ni memang seriously i kene master Shaklee products.. :)

till then, kalau ada nak cari barang-barang macam Set bersalin, mandian herba, minyak urut ke dari Nona Roguy ke, Tanamera ke, Amway ke.. Tropika ke boleh buzz saya or can just text me at 012 3556063..

Terima kasih

4 comments:

  1. good luck dear mira! nanti i usha2 :)

    ReplyDelete
  2. Happy birthday mira... Suka sgt entry ni :) sweet n hepi utk dibaca :)

    Congrats jgk dh siap website tu. nnti kita usha2 :)

    ReplyDelete
  3. Bru lepas usha website tu... Kagum. U punya sndr kan? Ada service kredit kad/ debit card jgk. Tahniah. Sy mmg pakai set nona roguy. Kalo ada rezeki pregnant lg akan dtg, dh tau la mana nk beli inshaAllah :)

    ReplyDelete
  4. Suzi: Thanks :)

    Aimi: iyer, i punya sendiri . :) thanks Aimi..

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez