Wednesday, March 12, 2014

March 2014


  • adalah bulan yang sangat-sangat banyak dugaan.. 
  • ada suka ada duka
  • seperti biasa bila bulan March, saya bz dengan tax filing di Venezuela, Vietnam, Indonesia. Alhamdulillah Thailand dengan Canada dah boleh transit sikit-sikit ke orang lain..
  • Alhamdulillah, this year lebih terurus.. tak macam last year.. still ada hiccups but not as bad as last year
  • Emir kena chicken pox. Sedih.. dah 8 hari tak pergi sekolah. insyaAllah esok dia dah boleh kembali ke sekolah. Kalau ikutkan boleh pergi awal lagi, tapi takut dia menjangkitkan kawan-kawan yang lain. Orang kata, last stage of chicken pox adalah paling senang untuk berjangkit. Macam mana i jaga anak i tak nak bagi dia jangkitkan kawan-kawan dia, i hope other parents will do the same, tak kiralah anak sakit apa pun. We are all responsible not only to our children, but also to our surroundings.
  • Ayah saya masuk hospital. Not ready to share on the details. 
  • Untuk Malaysia, bulan March MH370 menjadi misteri dan tanda tanya. Moga kita sama-sama berdoa untuk mendapat petunjuk di mana MH370. 
  • Alhamdulillah online store saya dah dibuka. InsyaAllah saya akan announce hari Jumaat. Saya dah announce dekat Instagram. belum bersedia nak announce dekat Facebook and Blog. Alhamdulillah, penerimaan pun baik.. i rasa instagram lagi senang dapat customers..
  • Alhamdulillah adalah sangkut satu lagi kemenangan, tapi conso lagi huhu. Syukur
  • insyaAllah, kalau tak de aral, bulan ni bulan B.. moga ada rezeki untuk saya.
  • dan paling penting, bulan March bulan birthday saya :p

4 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez