Sunday, March 02, 2014

2014 tahun Conso :)

Bersyukur juga walaupun dapat conso.. :) ada  juga yang melekat kan..

Peraduan pertama yang saya dapat call untuk tahun ini adalah dari Southern Lion Contest.. bukan dapat conso pun, sebab consolation prize dapat ipad mini.. tapi saya dapat bonus prize sebab saya beli product Shokubutsu.. '

Alhamdulillah sebab i masuk pun 1 entry saje.. dan entry pun hantar via SMS... so dapatlah RM100 wang tunai.. kira pulang modal juga laa :)


Contest kedua yang saya dapat saguhati adalah dari contest ini.. Contest dari Pets Wonderland... Ada juga rezeki untuk Rizq. Again saya dapat hadiah saguhati berupa 1 Voucher for Large Bag of Pro Plan Cat Food ..  Makanan kucing Pro Plan ni mahal.. jadi merasalah Rizq makanan  Pro Plan ni


dan ini adalah contest yang saya harapkan sangat nak menang phone.. i need a new phone for my business call.. nak beli malas sebab bukan in need pun.. tapi biasalah bende yang kite harapkan menang, sekali tak menang, dapat jugak laa conso.. On a positive note.. contest ini tak memerlukan proof of purchase, masuk via online facebook contest. Alhamdulillah saya dapat Produk Dumex Dugro bernilai RM120..


yang pasti satu hadiah pun i tak dapat lagi hehe.. still menunggu time yang sesuai untuk collect hadiah

6 comments:

  1. Rajin join kontes... Bagusnya... Tahniah

    ReplyDelete
  2. tahniah mira...tklama lg menang yg grand plak

    ReplyDelete
  3. ingatkan amende conso tu...huhuhu...bile dah bace baru tau. anyway, congrats dear :)

    ReplyDelete
  4. yg dumex tu i pelik slogan u x dpt top prizes....sgt sgt pelik...i suka slogan u tu...

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez