Saturday, August 03, 2013

Winning entry: Jom Raya with Wardina

Sejujurnya saya ni dah masuk fasa suam suam kuku masuk contest. Tak bersungguh. Salute kepada kawan-kawan saya yang boleh mengagihkan masa antara kerjaya, keluarga dan hobi. Betul orang kata, di mana ada kemahuan di situ ada jalan. Saya ni tak taulah dalam kategori mana. Mahu tapi tak bersungguh. Separuh jalan saja.

Tapi sesekali tu, bile mood ada, sempatlah saya menyinggah untuk sebarang contest. dan antaranya adalah contest anjuran Electrolux di Facebook. Nampak ada orang bagi link terus join..

dan Alhamdulillah tak sangka pulak mengena.. sebab ini betul2 masuk contest yang touch and go.. :) masuk, jawab soalan lepas tu buat slogan. By the way, i love contest that comes with Slogan.. ;) Selalunya slogan i simpan, ni i terlepas untuk simpan. Sekarang tengah mintak person in charge untuk share balik slogan yang i buat untuk simpanan i.. :) Kalau contest bergambar pulak, nak mintak cooperation dari Cik Abang susah pulak. He is good in photography, but when it comes to share his skills for my contest, asyik tak berape ummphh je dengan selera i haha.. 


Untuk Contest Jom Raya with Wardina.. hadiahnya adalah datang beraya rumah Wardina.. (harap-haraplah masa datang beraya ada dapat barang Electrolux :D)


Apa pun saya tak kisah dan memang suke dapat jumpa Wardina in person and I want to. I dont see her as an artist at all, tidak lagi. Honestly speaking, saya dah memang suke dia masa zaman dia berlakon Spanar Jaya dan bila dia berhijrah, semua magazine yang dia jadi cover mase tu i beli (cover yang pakai hijjab). to me, dialah yg bawak revolusi pada pemakai tudung. ingat lagi dulu-dulu kalau pakai brooch satu belah kiri, satu belah kanan, orang akan kata -- "Amboi.. bergaya tudung Wardina tuuuu"

and she comes with package.. dah lah cantik. a person with wide knowledge. tak banyak ok selebriti yang ada kat Malaysia ni yang boleh cakap macam-macam perkara and she is one of it. 

So, with this opportunity memang i nak jumpe dia in person and nak tengok rumah baru dia.. Memang cantik.. .. untung sebab banyak pihak yang sponsor :)

Kepada kawan-kawan yang nak masuk, this week is the last week. you can visit this link to participate.. 


ok till then..

Alhamdulillah

4 comments:

  1. tahniah kak Mira..sama macam Yumie minat Wardina masa dia menang tmpt ke-2 dewi remaja lagi..lps bertudung lagi bertambah minat kat dia..bestnya dpt beraya dgn wardina.nt ambik gmbr bnayak2 ya nt g sana..

    ReplyDelete
  2. congrats mira!! i dh pernah jumpa wardina in person few times...she's beautiful and frenly!

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez