Thursday, October 13, 2011

Alfatihah

DaripadaNya kita datang, dan kepadaNya kita kembali.. 

arwah Ayah Lob sebagai MC semasa majlis perkahwinan saya pada tahun 2005. 

Bapa saudara saya iaitu ayah kepada sepupu saya, Iryani.. selamat kembali ke rahmatullah petang tadi di Hospital Ampang dan jenazah mengikut kata ayah saya, telah selamat dikebumikan di Gerik, Perak setelah beberapa tahun mengidap penyakit kanser darah.


Baba dan Mama berserta Kak Laila dan Aqilah masih dalam perjalanan ke Gerik Perak, sekarang waktu ni 10.35pm baru berada di Sungai Perak. InsyaAllah, esok jika tiada aral, saya akan bertolak ke Gerik Perak. Tak dapat nak rush balik hari ini memandangkan esok hari terakhir saya dekat Gr*eat Eas*tern dan esok ade urusan yang tak dapat nak dielakkan di P*et*ronas. Tapi Alhamdulillah sempat jumpe arwah di Bilik Forensik Hospital Ampang. Pengalaman pertama melihat beberapa jenazah dikafankan.


Dear Ani, i know it is really hard for you.. but it is even harder for your mother. Moga roh arwah ditempatkan bersama orang yang Soleh. Alfatihah.

7 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez