Wednesday, April 09, 2014

Hobi terbaru husband saya: Watercolor painting


Semua orang tahu hobi husband saya ni berubah-rubah.. macam cinta dia terhadap satu bende cepat je beralih arah.. dari satu ke satu, tapi yang pasti hobi hobi nya berbalik kepada hasil seni, dari photography, calligraphy lah now painting.. dan yang saya tahu, apa bende yang hobi yang dilakukan oleh laki saya semua nya adalah over the moon. Dia jenis kalau buat, buat sampai bagus..

Dan sekarang hobi dia adalah melukis.. seronok jugak tengok.. dan saya pun tak tahu berapa lama hobi ni akan bertahan.. yang pasti dia kata, semua lukisan dia adalah sedia untuk dijual.. harga berapa itu kene discuss kemudian sebab kiterang pun tak reti nak letak.

Ok ini sebahagian dari hasil seni husband saya. Sorry gambar tak cantik, ada yang saya ambik direct dari Instagram. Jadi gambar tak berapa cantik, the rest semua dari my humble handphone saje without any editing.


Gambar atas ni gambar yang paling saya suke..  Tenang je rasa


Ini dekat Mabul Island


Ni saya tak tau


Ini di  bandar Sungai Lembing, Pahang


Ini pun saya suke



Ini gambar mak mertua saya. Husband saya ada juga buat potrait.. kalau u all boleh kenal muka-muka dekat bawah ni, maknanya gambar nyer menjadi lah.. :)


Untuk tidak dilabel sebagai menyokong mana-mana parti.. laki i ni dia lukis terus gambar kedua-dua tokoh ni :D



In case tak berapa cam. Gambar atas: Dato' Siti Nurhaliza, kemudian Tun Mahathir kemudian YB Dato' Bentara Setia Haji Nik Aziz.

I sokong apa-apa yang laki saya buat, cuma satu je lah, makin ada hobinya, makin bertambah sarat barang dekat rumah i :D

4 comments:

  1. siyes....

    i nak satu lukisan somi u plis...
    nak gantung kat umah...
    en emran ni mmg kreatif dalam segala benda :)

    ReplyDelete
  2. cantiknya mira....boleh soh hubby u masuk contest siggy :-)

    ReplyDelete
  3. Waaaaaaa super kagum :) ini sudah pro

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez