Thursday, February 07, 2013

Update.. :)

Sebelum tu, yes- saya ada..

1. busy sungguh minggu ni, dengan ketidakstabilan hormon yang menganggu, memang agak tercungap-cungap nak uruskan hidup.. pendek kata saya dah lama tak masak kat rumah sebab balik rumah dah penat ya ampun.. dengan balik lambat, tengok emir buat keje sekolah, lepas tu, mata ni automatic dah tidor awal.. sebab automatic jugak dah pandai bangun awal :p

2. bukan tak update blog, nak tengok blog rakan taulan pun boleh tahan tak sempat.. tadi jenguk lah rakan BFF i, ayu, suzi dan ezna, mereka-mereka ni  memang sentiasa ada cerita.. jadi kalau u all boring2 tak de bahan bacaan, jom lah ke blog-blog mereka..  sungguhlah saya nak jumpa rakan taulan saya ni.. kalau ada remote control, memang i dah panggil derang dah datang jumpa i... punyalah i tak bertanya khabar, sampaikan ada orang tu nak pergi Gold Coast pun saya tak tau.. best betul..

3. Ramai juga kawan-kawan saya yang pergi umrah sejak dua menjak ni.. seronok kan.. bila lah pulak turn saya.. 

4. banyak sungguh rakan-rakan compers lain yang menang itu dan ini.. to be honest.. tahun ni i belum berkesempatan lagi nak isi offline form.. malas pun iyer, tak dak mood pun iyer 

5. Remember kawan saya yang anak dia kene rotavirus.. setelah 23 hari anak di ICU, hari ni, ibu dia post video di facebook yang Alif dah boleh duduk dan gelak-gelak.. ya Allah besarnya kuasa Tuhan.. i sendiri sangat gembira dengan keadaan Alif.. dan sentiasa mengikuti perkembangan Alif dari semasa ke semasa.. teringin nak jumpe Alif.. i will insyaAllah.. 

6. Cuti panjang weekend ni akan digunakan oleh i dengan baikkk sekali.. i need a break, my own time, my space.. seriously!!


3 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez