Sunday, February 17, 2013

Boost your Child's Dreams' Contest - Top 10 :)

Alhamdulillah.. saya telah dipilih sebagai salah seorang dari 10 entry yang terbaik untuk contest ni. to be honest sejak dua menjak ni mood untuk masuk contest adalah ke laut.. mata ni senang sangat nak tido...  dah habis segala tugasan isteri dan ibu, memang i terus nak cari bantal dann zzz.. cuma i sekarang ni suke je duduk belek fb, instagram or twitter.. terlebih aktif pulak :)

put aside that story.. untuk contest ni, saya ingat lagi conversation dengan Ayu, beria dia ajak I  masuk contest ni, mula-mula malas juga sebab i tahu lepas entry dipilih, ada pulak voting period.. i bab-bab nak cari votes ni memang tak pandai..

dan sejujurnya inilah entry yang pertama saya di tahun 2013 dan the only one untuk offline contest setakat ini :) 

tapi memikirkan contest ni berhasilkan dari cerita dari serorang ibu.. i pun join.. was playing around with Emir.. one tips to get some creative thinking is by asking your child, bukan anak yang dah masuk sekolah menengah, cari yang kecik sikit, yang masih lurus.. 

and try-lah to play with them -- 10 seconds answer..

macam suruh dia describe something in one word .. macam kite kata "Ibu" nanti dia balas "angry" :p..

dan terhasil lah dolphin trainer.. the rest is my task to elaborate it :)

Jadi setelah dipilih sebagai 10 entry terbaik.. nak menang 3 yang terbaik memerlukan votes la pulak .. nak tak nak bila dah separuh jalan, haruslah diteruskan perjalanan ni kan..  kalau dapat, tercapailah impian me Emir nak pergi Florida :)

Jadi dengan ini secara rasminya saya memang mengharapkan undian anda untuk meletakkan Emir di antara 3 pemenang hadiah utama.. Kalau ikut kata organizer, dalam 10 pemenang ni, 3 je akan menang, yang lain akan pulang dengan senyuman sahaja.. 

tapi kalau you all vote, you are in the running to win ..


Dumex Mamil PreciNutri hamper worth RM200 :)

Jadi ini cara-caranya yer..







kalau mereka yang berada di mobile.. pun boleh vote juga.. tapi kene pergi ke desktop view :) macam mana nak ke desktop view.. kene menggunakan safari atau browser atau sewaktu dengannya (bukan application), bukak www.facebook.com, terus ke kiri atas (top left), nampak garisan-garisan tu.. click dan paling bawah sekali sebelum log out ada "desktop view" dan boleh terus vote macam biasa.. 

Terima kasih terima kasih terima kasih terima kasih... kepada yang sudi vote..

2 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez