Monday, December 31, 2012

My Happy Moments

... eksklusif untuk Eyriqazz.com

dan saya mempertaruhkan momen ini yang saya rasa paling menunjukkan my happy moments



Kenape saya kata gambar ni adalah my happy moments.. sebabnya, 

Pertama - hari di mana gambar ni diambil adalah hari yang menggembirakan kita sebagai Muslim - Hari Raya Aidilfitri -- satu Syawal..

Kedua - gambar ni memang natural sebab semua gelak ikhlas

Ketiga - sapa yang ikut blog i, memang tau anak I, Emir memang satu bangsa yang susah nak ambik gambar.. :) kalau gambar dia tengok camera -  itu adalah bonus, kalau gambar dia senyum dan pandang kamera itu lah adalah bonus + special bonus.. and this picture, semua dapat.. Alhamdulillah

Keempat - ni point penting ni.. gambar ni my happy moment sebab kurang nampak i tembam kakakakaka - happy la kan :p

Anyway, if anyone interested, masih ada satu jam setengah nak masuk.. 

boleh refer ke entry ini 

"Contest My Happy Moments dianjurkan Eyriqazz.com bagi menyahut Cabaran iPhone 5 Gadget Impian"

Untuk Eyriqazz.. 

1. Nombor G+ saya adalah 458.. harap betul, sebab dah vote lepas tu saya terpangkah pulak 


3. Dikesempatan ini saya nak tag my three BFFs.


:) Good luck semua yang join

5 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez