Monday, August 17, 2009

Kepada Encik Saffuan..

---Aura konon-- pegi daah :p

Ooo.. selamber jer balik UK tak bagi tau kakak awak yang tembam lagi gedempol ni..

Tapi Encik Saffuan ni laa yang paling kamceng ngan sayer... ye laa mane tak nyer, beze setahun je, kalau dulu mase kecik-kecik dulu Encik Saffuan jadi saya punyer tukang test, kalau saya nak jadi tukang gunting rambut, dia la jadi "customer" saya.. hahah, kalau saya nak kurus, dia la tolong kempiskan badan saya dekat almari :p

Sekarang dah besar panjang dah, makin besar dia makin tak best, huhu, orang tido dia jage, orang jage dia tido, bile nak borak kan.. hehehe... ntah bile laa dia nak kawin.. huhu, eh sebelum tu, entah bile laa nak amik lesen kerete ni,. ish ish ish

Macam mane pun, Encik Saffuan, Selamat Ulangtahun yang ke26.. dah tua okeh..

1 comment:

  1. ye ye dimaafkan sbb bulan poser dah terlalu hampir.. huhu..

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez