Wednesday, May 23, 2012

Sharing Kleenex Softness

PENGENALAN


Kleenex® ialah jenama tisu muka dan tisu mandi paling laris di dunia. Tisu Kleenex® dihasilkan dari pulpa 100% asli yang membuatkan ia amat sesuai walaupun untuk kulit yang paling sensitif. Tisu Kleenex® yang didapati dalam pelbagai bentuk pek yang menarik dan memudahkan tiada bandingan dari segi kehalusan, kekuatan dan penyerapan.   



"Kempen Share the Softness ialah cara Kleenex menggalakkan rakyat Malaysia menunjukkan bahawa mereka prihatin dan Kleenex berharap ia tidak terhad kepada ahli keluarga dan rakan-rakan tetapi juga jiran tetangga, guru-guru and lain-lain ahli masyarakat yang mempengaruhi kehidupan kita" - petikan dari kata-kata Encik Sumeet Parab.

PENGALAMAN SAYA

Bila Sophia dari IN.Deed Communications Sdn Bhd email untuk bertanya kalau-kalau berminat untuk berkongi pengalaman bersama Kleenex, haruslah saya kata YA memandangkan dekat rumah memang adalah pengguna Kleenex.. tak percaya???


Kotak atas tu tak bukak lagi, kotak yang dah kemek-kemek tu haruslah telah dilanyak oleh Emir.. Ok, kenape Kleenex? Sebagai seorang yang sangatlah perempuan, I suke kotak Kleenex, macam-macam color dan eye catchy.. ok, gambar ni baru sebahagian dari kotak-kotak Kleenex :)

 
Jadi, bile tibenya parcel yang dalamnya ade Kleenex, haruslah senyum sampai ke telinga dulu..


 yang dalamnya ade ini...


pada saya, sharing the softness tu bukan saje pade tisu, tapi dari personal touch yang dibawa oleh Kleenex, -- kegembiraan yang dibawa bersama..


TISU DAN SAYA

Ada orang tak boleh hidup tanpa tisu, ke mana saja pergi tisu mesti ada. I adalah salah sorang dari mereka-mereka. Apatah lagi ade anak yang tengah membesar, yang sentiasa comot tidak kire masa, tisu macam satu "senjata" untuk menghilangkan bahagian yang comot.

dan I paling anti kalau tisu tu kasar, sebabnya permukaan tisu yang kasar macam buat kita serah diri mencederakan kulit. Sebab tisu memang selalu kita gunakan untuk lap muka.. kalau budak kecik apalah dia tahu tisu tu kasar ke tak kan.. 

p/s kejadian tengah lap air mata...

Tapi, kalau dengan tisu Kleenex, it is soo soft!! Nak nak bile time kite ade flu, tisu macam peneman setia lah..


Tisu juga digunakan untuk lap habuk atau sebagainya.. Normal kalau kita lap, kita mesti akan basahkan tisu, tapi bila kita guna tisu Kleenex, the best thing, tisu tu tak bercerai.. masih maintain dalam satu gumpalan macam tu...


Sebabnya.. tisu Kleenex diperbuat daripada gentian 100% asli menggunakan teknologi canggih untuk memastikan kualiti yang terbaik dalam kelembutan dan kekuatan dan tisu Kleenex adalah "Elemental Chlorine Free"..

Sebab tu lah Emir ni buat tisu macam air.. sikit-sikit tisu, sikit sikit tisu...

MARI BERKONGSI

Berkongsi dengan mereka yang kurang bernasib baik ... Kempen Kleenex® Share the Softness tidak hanya menawarkan ganjaran kepada pengguna dan orang kesayangan mereka tetapi juga membantu golongan kurang bernasib baik – “Sebagai tambahan, memberi nikmat kelembutan kepada mereka yang amat memerlukan akan menjadikan idea perkongsian ini lebih bermakna,” Encik Sumeet Parab menjelaskan. “Oleh itu, untuk setiap penyertaan dalam peraduan Facebook Kleenex® Moments, Kleenex® akan menderma satu pek tisu kepada pertubuhan kemasyarakatan. Pengguna juga dapat menggunakan kelembutan Kleenex® sebagai satu inspirasi untuk membantu mereka yang memerlukan– ia bakal menjadi penyertaan yang menarik dalam peraduan Kleenex® Moments!” 



Berkongsi secara terus...Di kedai-kedai utama seluruh negara, Kleenex® akan memperkenalkan pek istimewa dalam lima set Kleenex® Share pada harga runcit RM12.60 supaya anda dapat membeli 4 dan mendapat pek tambahan untuk dikongsi bersama mereka yang disayangi! Share bundle didapati dalam pek edisi terhad dengan corak berilhamkan alam semulajadi dan bunga- bungaan. Pelbagai siri corak flora yang menggabungkan bunga yang digubah dalam cara moden yang berwarna segar untuk menonjolkan kelembutan, keanggunan dan kesegaran, memberikan anda satu lagi peluang untuk meraikan kepentingan berkongsi kelembutan. Pelanggan dapat mengumpul setiap corak kerana ia akan bertukar corak setiap 4 bulan!       


Anda juga boleh semarakkan kegembiraan anda dengan memberi kejutan kepada yang tersayang... Anda boleh ke sini untuk maklumat lanjut https://www.facebook.com/Kleenex.Malaysia/app_324724680919541


Dan Emir berkongsi rasa gembira ini secara spotan...

p/s sementara tunggu video upload.. mari menghisap gula-gula / candy dari Kleenex..



dan video dari Emir... :) -- dari kaca mata budak yang nak masuk umur 6 tahun 


Giliran anda pulak.. :)

3 comments:

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez