Friday, October 30, 2009

Maafkan saya, saya terpaksa banggakan diri..

When you want to be positive, then secara normal nyer anda terpaksa membangga-banggakan diri.. and this is what im going to do..

Note: saya masih disappointed

Ok back untuk membanggakan diri, kenapa saya tak perlu sangat rasa bersedih, ini adalah antara sebabnya

1. i have one lovely husband who always support me even though not all the time he agrees with me.
2. i have one healthy and handsome son who always there to cheer me up

3. I have my family who have been a good listener despite im cursing here and there.. of course they warned me not to repeat the cursing part again..

4. I have my in laws who never failed to support me and alhamdulillah they are the best in laws one ever could ask for.

5. I have you you you to read and pray for my future undertakings kan...

6. dan saya tidak lah hanya memberi tumpuan hanya kepada kerje kerje kerje, saya ada keluarga untuk difikir, saya ada keinginan untuk membeli dan belah, saya ada keinginan untuk mencuri curi ke jualan gudang itu..

7. saya dapat duit tiap tiap bulan. dan saya lupa bahawa encik emran agak bernasib baik tahun ni dalam collection nya. - kenapa saya lupe itu, sebab dia tak belikan saya beg yang saya nak hahahaha :p dia kate beg mahal-mahal beli sendiri.. bencii tau :D

8. Office politics are everywhere.. tidakkah anda tahu? honestly saya agak lemah dalam game ini.. so, tak yah risau, kite orang Islam, rezeki kat mane-mane, kadang-kadang kite buat keje gitu-gitu jer, tapi mungkin rezeki kite, kite dapat bonusss best.. so kalau tak dapat banyak tak ape, rezeki lain insyaAllah akan ada.. sabar je, sebab Allah suke orang yang sabar sabar ni.. Sama ada lambat cepat je kite tak tau..

9. despite duit sikit, saya masih lagi sukak hatik pergi ke sana dan ke mari. makan di tempat yang best, hantar anak kat sekolah yang ok la jugak, berjalan ke sane ke marik dan lepas ni saya insyaAllah akan ke terbang ke matahari terbit itu..

Apa lagi yang anda nak yer.. silalah bersyukur Puan Amira..

4 comments:

  1. aiyo bestnyer pegi jepang!

    ReplyDelete
  2. waooow gi jepunnnn !

    mira..kecewa sbb apa hehe
    kite pon tgh tak dak mood ngn keja dah ni

    ReplyDelete
  3. good to hear dat ur okey =p... yes office politics mmg membencikan... nk buat mcm mana kn... kite mkn gaji..

    weyyyy bestt nyer nk p jepon.. biler tu =p??

    ReplyDelete
  4. jojoe: alaa itupun rezeki, kalau tak tanak pun :D

    kirana: awak, kite dah vcakap kat awak kan

    yani: aku pergi dan balik insyaAllah sebelum ko beranak hahahah

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez