Thursday, August 07, 2014

Iftar - Seri Pacific

Kalau ikutkan ingat dah tak de harapan dah makan buffet dekat hotel untuk keluarga kecik kami memandangkan untuk kami-kami ni nak belanjakan diri makan buffet dekat hotel dengan harga more than RM50++ seorang adalah rasa sangat membazir.

Sekali dua hari sebelum raya, my mum bagi message dekat Whatsapp group kata pak sedara saya Pak Jang ajak semua keturunan arwah Hj Abu Hassan (atok saya) dekat Seri Pacific Hotel. Memang orang kata pucuk dicita ulam mendatang.


Pak Jang saya yang kopiah putih tu


Bersama suami saya yang masih lagi belum trim janggut untuk raya dan saya bersama baju dan tudung favorite saya masa ni.. bile belek balik, banyak betul gambar-gambar yang saya ambik dengan baju and tudung ni.. kalau dah suke tu memang sentiasalah berulang-ulang..


Emir sengaja tutup mata lepas lense camera ditujukan straight dekat muke dia.


Ayah saya bersama sebahagian sepupu-sepupu laki. tak semua yang berjaya datang sebab ada yang dah pulang ke keluarga mertua. dalam family belah mak saya ni, saya cucu sulung, cucu-cucu semua ada 30 orang. Emir memang banyaklah "pakcik" "makcik" yang ada lagi muda pada dia.. and he kind of "amazeee" tak percaya auntie lagi baby pada dia


with one of my cousins - Balqis


Bersama half of sepupu sepapat.. ada yang dapat balik ada yang tak dapat balik. yang rambut panjang tu rambut macam Sunsilk, lembut sungguh.. katanya UK nak potong rambut mahal :p
with all of us except yours truly yang jadi cameraman.. 


Alhamdulillah, terima kasih Pak Jang.. sebab makanan sedap sangat, dan sebab banyak sangat nak cerita, makanya saya tak ambik satu pun gambar makanan.. :p

tapi yang pasti, semua orang cakap 

"the best buffet spread for iftar"

so think about it :)

4 comments:

  1. alhamdulillah, dpt juga ye mkn buffet..rezeki namanya tu :)

    salam perkenalan dari saya sue. jemput jln2 ke blog saya sihatitunikmat.blogspot.com.

    TQ ^_^

    ReplyDelete
  2. dapat la iftar dgn keluarga besar lagi la jadi the best hehe

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez