Sunday, May 26, 2013

Coklat IQ: Coklat CocoDamia

Alhamdulillah segala puji bagiNya, saya kini menjadi Stokis untuk Coklat IQ: CocoDamia bagi Kuala Lumpur. Walaupun saya stokis di KL tapi coklat ini boleh dihantar ke seluruh Malaysia. Pos Laju kan ada :)



 Ramai yang tanya kenapa saya memilih perniagaan ini.. 

1. Pertama, Coklat IQ ini diusahakan oleh rakan saya sendiri ... Ayu atau Zamzarina Zakaria.. mungkin ramai yang kenal sebab Ayu juga seorang blogger dan paling utama sangat glamour dalam dunia contest sebab kalau menang, sentiasa Grand Prize.. 

Berbalik kepada rakan sendiri, saya lagi confident sebab kawan sendiri kan.. kite pun dah kenal.. jadi of course insyaAllah keseluruhan kita boleh jadi the best team

2. Kedua, saya suka bisnes macam ni. My mum once told me, kalau nak cari bisnes, carilah bisnes yang ajak kebaikan yang tak langgar hukum hakam agama. 

And this suits me best, mama pun approve. Sebabnya.. ini adalah makanan, makanan berasaskan sunnah Nabi yang dikomersilkan. Coklat ini diserapkan dengan bacaan 30 juzuk Al Quran oleh para Tahfiz dan ustaz.

Sedap dan antara kandungan Coklat ini adalah Air Zam Zam, Lubanah, oats dan madu, badam.

3. Jual bende yang saya suka.

Emir suka.

Keluarga pun suka. Tak tipu kalau saya katakan coklat ini sedap!! Tak manis..




4. Inilah keistimewaan Coklat IQ CocoDamia

1. Meningkatkan kecerdasan minda
2. Mengelakkan daripada penyakit lupa dan nyanyuk
3. Meningkatkan ketajaman daya ingatan 

dan lain-lain lagi.. boleh lihat gambar ini .. 


Alhamdulillah.. saya sudah mula beroperasi sepenuhnya sejak Khamis lalu.. dan walaupun saya dapat stok ni dan terus zussss ke Gerik, tapi disebabkan dunia online.. setiap hari insyaAllah ada juga order..

Honestly, memang jauh perbezaan bila dapat menggunakan kuasa Internet sesuka hati :) 



Jika ada  yang berminat untuk mendapatkan Coklat ini atau berminat untuk menjadi dealer Coklat ini di kawasan anda,  boleh terus hubungi saya dengan tinggalkan komen di bahagian ini -- jangan risau tak akan publish nama anda atau terus boleh SMS / Whatsapp saya di 012-- 355 --6063.

Terima kasih
Amira 

5 comments:

  1. Tahniah mira
    Moga terus berjaya
    Baru je jumpa zt semalam amik coklat ni
    Moga bisnes kalian trus sukses!

    ReplyDelete
  2. mira,

    ila makan dulu ek.. pastu kalau ok ila jadi dealer bawah mira yek... kalau ila sibuk sangat tak leh jadi dealer ila tolong pomot utk mira kat opis ne ek..

    ReplyDelete
  3. Hi Mira..
    Alhamdulillah..
    Syukur Mira, semoga kita menjadi team yg bagus dan memberi nilai kepada org lain. Insyallah niat kita sambil berniaga sambil menyebarkan makanan sunnah moga diberkati olehNYA..

    Mira, cepat edit pasal menang kereta tu...hihi..tu Zamzarina Lain lah...kalau betullah ayu yang menang, mahu lompat sampai bulan dah...hihi

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez