Tuesday, November 06, 2012

Result for Contest for Komuniti Ibu Mengandung's banner...

Alhamdulillah, berbalik pada entry yang I mintak pendapat you all untuk yang mana paling sesuai dijadikan banner rasmi Komuniti Ibu Mengandung..

setelah difikir dan ditimbal balik, setelah bertanya pada yang pakar .. terima kasih Wan, Wan adalah sangat pandai mereka cipta dan design mengdesign, contest yang ada banner dialah juara.. dan rakan-rakan yang lain, akhirnya saya telah memilih logo ini sebagai juara..

Pemilihan logo ini penting sebab insyaAllah selepas ini saya akan gunakan logo ini untuk tujuan car sticker ataupun t-shirt atau sewaktu dengannya.. Alhamdulillah juga Komuniti yang saya mulakan ni banyak memberi manfaat kepada ibu mengandung.. Ini bukan final logo untuk Komuniti ni, sekarang saya tengah minta winner ni design ikut kehendak I ;)

Tempat pertama:


Tempat kedua



Tempat ketiga



Saguhati 







Alhamdulillah, hadiah telah saya berikan..

Hadiah yang contest saya terdahulu juga sepatutnya telah selamat sampai ke tangan pemenang sebab saya hantar menggunakan pos laju.. harap dah terima ya.. minta maaf lambat ..

Akhir kata, jangan lupa 


kalau menang dapat shopping voucher!!!


3 comments:

  1. ooo.. mira pun host kleenex jugak.. ok nak try mana2 yang sempat

    ReplyDelete
  2. Salam kak amira,
    Saya dapat tau yang akak jual set bersalin Amway. Boleh tak saya beli dari akak?
    Nina
    0175005514

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez