Monday, January 18, 2010

HAPPY BIRTHDAY MR HUSBAND!!

Dear Abang
Kite tak pandai nak main ayat-ayat cinta and so do u
Kite kuat makan and so do you
Kite suke marah-marah and so do u -- -anda pun same, jangan nak ngelat
Kite suke ngadap komputer and so do u..

Eh ape kene mengene post ni..


Meraikan hari lahir mereka yang lahir pada 18 January di A*l R*awS*ha!! kakak ipar saya dan suami saya.. Senyuman manis sebelum itu diketahui

Dear Abang
Sebenarnyer kite ralat pasal tadi.. tapi ape nak buat, bende dah tertulis. rezeki datang dan sekelip mata rezeki boleh hilang, tapi tak sangka it happened during your birthday, during the double celebration. Dugaan kan..


Just a simple cake..

Dear Abang
Minta maaf sebab kite tak nak bagi hadiah Birthday Abang dengan pergi Taman Negara sebab tidak lah saya mahu penatkan diri untuk bercuti-cuti di hutan. Oh tidak, itu bukan saya, bukankah anda tahu saya suke bermalas-malasan.


Pulang ke rumah dengan hati terbuka. Mandy Lamb yang sedap, tapi banyak nyer!!!


Dear Abang
Selamat Hari Lahir yang ke tutttttttttt ok yang ke 30!! Harap-harap semua yang Abang nak buat tahun ni tercapai tapi kalau boleh tak nak la Saudi.. tettttttttt


dan orang yang paling suke tak payah duduk lame-lame dekat restoren tu adalah putera saya

The ONLY orang yang berlainan jantina bawah 30 tahun yang sayang giler dekat Emran
Ibu Emir

p/s apa yang berlaku akan diupdate kemudian setelah mendapat kelulusan SIRIM





   

2 comments:

  1. mira... sedapnyeeeeee mandy lamb tuuu... :) dah lame tak makan.. yummy!!!

    beli kat hadral mawt eh?? :) (kt tak igt spelling die)

    ReplyDelete
  2. al-rawsha cool!

    pngg

    ReplyDelete

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez