Thursday, November 09, 2006

Senyum pagi

This morning, we woke up earlier than usual. Reason: Me - Emir is not feeling well; Hubby: I woke him up. Plus, my mum asked hubby to send my sister to the school since she has to send Ainun back to her hostel.

So, aku pun borak-borak la dengan adik bongsu aku, si ika tu, tetibe masuk bilik tengok laki aku ni PAKAI BAJU MELAYU

"Eh bang, kenape pakai baju Melayu"
"Hari ni kan hari Jumaat"

Aku yang memang dah confirm dah hari ni hari Khamis pun jadi confuse

"Hari ni hari Khamis la bang"
"Kan nak balik Melaka hari ni, (we are planning to go back to Malacca on Friday this week)"
"Err, tapi tu esok"

Lepas tu die mule la berkire-kire, aku dengan adik aku bantai gelak tak habis-habis. Dalam hati, kalau buat dajal best ni, biar die pakai baju Melayu datang opis.. kwang kwang kwang..

No comments:

Post a Comment

Tell me something

 

| | | I'm Ibu Emir | | | Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez